Saturday, January 26, 2013

Codzienność MSP #4

                                   Gazetka  MSP 

Z tego co wiem to niedawno dodali nową gazetkę MSP wszyscy by chcieli ją mieć. Ale co z tego ,że nie wystarczy gazetek dla wszystkich użytkowników MSP gazetkę można kupić kiosku albo w sklepie w gazetami kosztuje ona 6,99. To nie jest zbyt droga cena ,a nie za tania ,więc i tak można kupić gazetkę gdy jest w sklepie w gazetce jest KOD i trzeba wpisać do tej gazetki KOD się dostanie bardzo fajne prezenty np. Błyszczącą i ekskluzywną Boonie oraz 1000sc .UWAGA KOD MSP może użyty być tylko raz .Jest też fajna animka z gazetką. Z tego co wiem to tej gazetki nie mam :( Byłam w kiosku i jej nie było bym chciała mieć. Te wszystkie informacje o gazetce otrzymałam od hanah montana ona ma tę gazetkę ,a wzamian dałam jej piękną kolorową bluzkę .!! Na dole pare screen'ów o gazetce ! Powodzenia  *_* .  

            ScreenShooter

                       ScreenShooter

                          

                                                                                                              

  • Login: aniwes21
  • Hasło: Nie zgadniecie!!
  • Lvl: 6lvl  ;)
  • Stan cywilny: [lool] Wolna :D
  • Wszystkie najki: 11lvl ,10lvl, 7lvl hanah montana12345,wiki2000282,Stars_
  • Koffam/lubię najki ? : ;Alice;-koffam , Stars_-koffam , wiki2000282 -koffam !! Wszystkie misiaczki ,a tu screeny tych najek ;*         /miśka
                                                                                                             

   

                  Moje dzieło (własne) sama rysowałam ! :D

                  

To dla Ciebie Julcia ♥ To ty specialnie dla Ciebie rysowałam     .                    /misiaaa

                                                 Pozdrawiem   Ania ♥

To ja Ania ♥ To ja narysowałam siebie poraz 2 ,bo pierwszy się nie udał . Ja samiotka wszystko zrobiłam narysowałam tylko koleżanka mi pomogłą trochę kolorować :)) 

           

I to nie jest taka krótka i dluga lalka tylko ,że mi się tu pogrubiło ;)) i nie widać prawie butów :))

Hanah montana12345 -moja bliżniaczka nr 2 ,zdj ! ;)

        

               Koffam poprostu ją ;) 

                                                                                                             

wiki2000282-moja bliźniaczka nr 1 ,zdj ! ;)

    

Koffam poprostu ją ;)

wiki2000282 nie jest taką podobną bliżniaczką ale jest ,za to hanah montana jest identyko tylko prócz tego ,że oczy ,nos,usta ogólnie można powiedzieć twarz ale ciuchy takie same nawet takie same odcienie ubrań ,bo kupywałam z looka cały strój hany montany12345 kosztował równo 1800 ,a za to wiki2000282 kosztował nie pamiętam ile ,bo kupywałam na oko nie z looka tylko patrze na wiki ,a ona ma podobne ciuchy jak ja ,ja tylko sięubrałam patrze ,a tu podobnie wyglądamy i tak powstała bliżniaczka ....Powodzeniaa :) Koffam tak samo moje bliźniaczki.

                                                                                                             

Kaila 2001-bliżniaczka nr 3 ,zdj !! ;)

       

Lubię poprostu ją !! ;));D

                                                                                                             

Nowom mam bliżniaczkę ,a oto Moda .  i ta kropka to nie normalne zakończenie zdania tylko jej nazwa ; ) Ok otom ona :p

Moda . -blizniaczka nr 4 :)

                                                                                               

Bliźniaczka nr 5 - aniweska21


                                

       

                        

1 comment: