Sunday, January 27, 2013

Codzienność MSP #2

 Były urodziny mojej przyjaciółki ze znaj (Fajna lala7) ,na początku siedzieliśmy w basenie ,a następnie grałyśmy w butlę i miałam bardzo dziwne wyzwanie ,takie ,że muziałam napisać w statusie ,,purtłam z pupy i śmierdziuch''  ....xD ,napoczątku się trochę wzruszyłam ,ale nie zdąrzyłam zrobić screena ,a za to mam inne np. Jak siedziałyśmy w basenie i grałyśmy w butlę..

         

 Może niedługo będzie: jak narazie robię przygotowania ,że zbieram kaske lvl ,itp ... Będzie albo na tydzień albo na mies .Albo na rook!!  Vip ,vip ,aż tak mi miło!. 

                           Stare koło fortuny w porównaniu

                                                 do nowego ; dd

              Magazyn MSP !! 

                 2 Ładnie Unikaty !!

Których nie ma w sklepie !!

Niektórzy się zastanawiają ,,Skąd on/ona ma takie ślicznie rzeczy ,a tu właśnie nie ma ich w sklepie szkoda :[ Bym chciał, a ale co z tego ?? Nic ,już nigdy nie dadzą ,a pozwólcie mi się te ciuchy tak podobają ale pierwsza bluzka czerwona to moja : DD Tylko bym chciała jeszcze mieć  tę tunkę. Ale no cóż nie ma w sklepie i nie będzie raz wpadłam na pomysł by kupić looka.Ok poszła kupić ,a tu co ?? Nic , ględzo ,że nie można tego kupić ,bo tego nie ma w sklepie (wnerwia) Ale dobra jak już nie ma w sklepie to już mogli pozwolić kupywać looka ,ale co ?? Nic ,nie poradze ,że tak napisałam i się namęczyłam.To już nigdy nie powróci ;[ Ale nawet wtedy to nawet nie grałam w MSP !! No szkoda !!!  :*

                         Na dziś wszystko..Papać ;**

Może jeszcze na koniec popularna piosenka ?? Taa ...       /misiaa ;*

Dla was Psy-Gangam Style !!!!!!   ;*


                               

No comments:

Post a Comment