Sunday, January 20, 2013

Codzienność MSP #`1

                                   Witaj tu aniwes21

                              

                                

                                            Uwaga!!

Właśnie organizuje Konkurs na najładniejszego looka i najciekawsze ,można korzystać z różnych dodatków i kombinować i walczyć o nagrodę nagroda uwaga ,jest bardzo warta więc bardzo polecam ten konkurs co trudno im z lvl można dużo tym zyskać jak narazie niepowiem jaka to nagroda     ,bo to jest opłacalna bardzo niespodzianka i zostało mało nawet dni ,bo do końca stycznia to znaczy do 31stycznia ale wybory będą 1 lutego ,bo do 31 można do 00:00 ,bo jak to wiecie o tej godzinie kończy się styczeń i zaczyna luty ,to będziecie już wiedzieć 2 lutego ,tak nam wychodzi ,jeśli ktoś chce wziąśc udział proszę napisać na pocztę ,,Biorę udział'' lub zrobić looka o nazwie Na konkur/komeq itp ..Ake aby było się rozczytać.I jak coś nie mówcie ,że no późno powiadamian ,ale konkurs rozpoczął się 16 grudnia 2012r. Jeśli czegoś nie rozumiecie ,proszę pisać na pocztę do aniwes21 ...Pozdro

                               To jest mój profilek ...xD

                           Teledysk piosenki MSP pt. ,,Ola-jej ostatni rok MSP''               

                                                                                                                  

                               Tutaj moja kaska lvl...itp                                    

                                                       
                   

Nieraz niektórzy mogą się tak zezłościć ,że no nie wiem ...Tak jak ja nieraz ,dali nowe MSP, też się zezłościłam ale już potem ,zapoznałam się z nowym MSP i je polubiłam ,tylko mnie denerwuje to ,że dodali te animki co się bez powodu ruszają ,przez nie przegrałam w Top-Model ,bo mi się pojawiła taka co rusza ręcami w górę (beznadzieja) Nawet dużo ludzi do mnie piszę ,że właśnie to ich denerwuję ..Już nie chcę mieć ,dużej pretęski :3 ale -(wnerwia) te mruganie oczmi .No więcej już ,chyba nic .. Pozdrawiam   

                             aniwes21      

                


                                                           
                                                                                                                                                                      
GRY

1 comment: