Friday, February 1, 2013

Jak zrobić blokadę i Chat na bloga ? :)

Hey. Dzisiaj napiszę ,wam jak zrobić Chat i blokadę na bloga Tu pierwsze jest ,,Jak zrobić Chat na bloga :) .. Zaczynamy !! 1. Wejdź na xat.com .Wygląda to tak: 2.Kliknij na    Make a chat box 3. Wybierasz długość i szerokość chatu ,ja osobiście mam : 540x405 Jak dla mnie najlepsze ..Nie potrzebuję wielkiego ;3 4. Musisz wybrać wzór (tło) na jakim ma się prezentować twój Chat. 5. Klikasz Update&Get Code. 6. Kopikesz kod ,najlepiej nacisnąć copy. 7.Klikasz w projekt ---->układ----> Dodaj gadżet---> Wklejacie skopiowany kod w HTML 8.Odświeżacię stronkę patrzycie Czy jest i zmieniacię nazwę . 9.Piczcie z innymi ludzmi no i chyba nie botami...xD 10.Myślę ,że udzieliłam wam pomoc .Dziękuję ...Papaćać  aniwes21                       U doołu wzór : DD 

      Myślę ,że udzieliłam wam pomoc !! 

Tu teraz pokaże ,jak zrobić blokadę na bloga :) 

Podam wam instrukcię jak zrobić blokadę na bloga .Ok !! 1.Blokada prawego przycisku myszy 2.wchodzi na bajery.net Po lewej stronie szukasz ,,BLOKADA KOPIOWANIA''Wpisujesz w treść komunikat np. Nie pozwalam kopiować !! Czy coś w tym stylu ..4.Kopiujesz kod ze strony  bajery.net 5.Wchodzisz na swojego bloga klikasz projekt--->układ-->Dodaj gadżet HTML czy jakoś tam ..xD i tam w miejscu tekstu wklejasz kod 6.Klikasz  OK i skączone myślę ,że udzieliłam wam dużo pomocy :) ..

Wzór :) ------------->  

Myślę ,że się przydałam Papatki :)




LCD Text Generator at TextSpace.net

No comments:

Post a Comment