Wednesday, February 27, 2013

Fotki z centrum handlowego

Witam was ponownie ,długo nawet nie robiłam news posta ,a nawet nirktóre pokasowałam ,bo nie miałam o czym zrobić ,ale wykasowałam te po to ,bo właśnie niektóre nie dotyczyły MSP. Był różne komiksy NIEDOTYCZĄCE msp ,to więc wykasowałam i właśnie to co najgorsze ERROR mi się pojawił i mi się wszystkie piosenki z bloga wykasowały ;3. To na nowę będziecie musieli trochę poczekać ,bo teraz nie mam zamiaru tego robić ,po za tym miałam dodać posty z Centrum handlowe ,są bardzo śmieszne ^^ Możecie się wyśmiać :D                        
Hsa hsa wszyscy się biją ,a ja się przyłączyłam ,xdd ;3                Wszyscy na sobie leżą.xd
AA pomocy ona na mnie siedzi .xdd :D                                          
 

                                                                    

   Minki ;33


             ScreenShooterWszystkie płaczemy :c


Piosenka:

No comments:

Post a Comment