Friday, March 29, 2013

Pomoc!!!

Mam taki zamiar zrobić sklepik- sprzedaż.
W którym ja będę wam coś robić a wy mi!! :D
i tak ja kupię:
kursor ze spadającymi (sercami lub innymi magicznymi  rzeczmi)
Przezroczysty nagłówek związany ze mną na MSP (aniwes21) oraz moją nazwą bloga: family-msp.blogspot.com .
znaczek z MSP. jeśli mam np. facebook to jest F. a na mój ja chcę coś z MSP.
Pasek ze strona główna, sklepik regulamin itd.
I taki kwadrat co jest tu: http://screenshooter.net/1779279/tdftnix 
I to chyba wszystko.
Co ja zrobię;
kursor,
blokadę kopiowania.
nagłówek (nie przezroczysty)
chat
i wiele więcej które rzeczy mam na blogu, wystarczy, że napiszecie do komentarza tego postu. lub do mnie na poczte MSP aniwes21.
Jeśli ktoś daną rzecz zrobi proszę przeslać kod HTML na poczte: aniwes22@wp.pl cenę istalamy sami. Na MSP lub na poczcie. Coś, oby nie prezenty, ale np. OGL 7filmów, 2grafy. itd. myślę, że ktoś skorzysta!!!!
PS. Nie zapomnij!!! ; Wszystkie rzeczy mają być związane ze mną na MSP. !!
Bay.

No comments:

Post a Comment