Sunday, January 27, 2013

Codzienność MSP #5

Witam!! Dziś się bardzo cieszę ,ponieważ pomogłyście/liście mi w 6lvl ,mam 6lvl !! I oglądając filmy ,dając Lovki do różnych rzeczy teraz mam dużo właśnie kaski !! U dołu jest screen mojej kaski i lvl !! Powiem datę tego nawet pamiętam i godzine !! Ok z tego co wiem to była taka data !! 18:07 2013-01-27 Koffam to datę. Na nagrodę wybrałam ''balonika,,. Bo był plakat MSP poduszka i balon i tak bym wybrałą wielką poduchę ale już mam i poduszkę i plakat teraz jak wybrałam to nawet mam balona tu u dołu są wszystkie screeny tych rzeczy co było piszcie mi na konto aniwes21 co wy byście wybrali !! Ka plakat ale już taki mam to wybrałam to czego nie mam .

                        

                                                                                                             

18:07 2013-01-27 !! Data mojego 6lvl !! Pisać do mnie na aniwes21 na pocztę który prezent byś wybrał/a !! :3    

                     Tu będzie moja kaska lvl itp...

                       ScreenShooter


                                           Na dzisiaj wszystko Papać ;**





                  

No comments:

Post a Comment