Tuesday, March 26, 2013

Co się zmieniło? Wiem brzydko maluję :/

Hey.No długo, długo nie robiłam posta, bo robiłam jakieś dodatki na bloga. Właśnie niewiem czy zwróciliście uwagę, że jest nowy kolor muzyki nad którym długo pracowałam. Jest też nowe (tło), przezroczysty(nagłówek) oraz przezroczysty (szablon) do chat'a. Nad nagłówiekiem pracowałam ponad '1godz' Więc proszę nie wybrzydzać, ponieważ sami niekózy lepiej byście nie zrobili. Nowe jest prawie wszystko. Nawet zrobiłam nowy konkurs. Pt.,,Śliczna moviestar''. Ale w tym poście już nie będę o tym omawiać, ponieważ post niżej jest wszystko napisane, tylko powiem jedno: Dały tylko 4 osoby wiem mało :/ Niewiem czy nie zrezygnować :/// Ale myślę, że zachęcicie kol. i czekam na więcej do 1kwiatnie. Pamiętajcie nagrody są EXXTRAAA!! POLECAM. Dziś też coś wytrzasne straego ze skreenów :D Jak tak zawsze, aby był jakiś obrazek, jest tak jakoś weselej i kolorowiej

Nie śmiać się, wiem brzydko rysuje i malarką i marze być, bo nie łądnie rysuję :O Wiem..
             
Sorka za te czerwone ocza, ale jak  wam mówię, ,,Malarką nie jestem'' Więc rysuję jak chcę, ale wiecie to na paincie i się strasznie ręka trzęsie i no wiecie.. Już nie bdę obmawiać tych szczegułów, ale brzydko malujee... Dobra to, do jutra, może jeszcze dziś ktoś mnie zobaczy na MSP, ale nie na blogguuu :***
bay.


Czy dasz radę spokopiować?: 

Nie wolno kopiować mądraloo ;>.Chyba śnisz, że skopiujesz. Baaay.smiech_opetanczy.ogg pasek Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

No comments:

Post a Comment